WorkMuze

OVER WORKMUZE

"Mijn drive is creëren. Het creëren van een omgeving waar het team optimaal presteert en bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen."

Teamcoaching

Ik geloof in de noodzaak van coaching. Coaching op een gelijkwaardig niveau waarbij de medewerker zich comfortabel en veilig voelt en waar ruimte is voor een dialoog. In een coachingsproces draait het om ontwikkeling en groei. Deze ontwikkeling en groei komt niet alleen de medewerker ten goede, maar ook het team evenals de organisatie.

Trainingen

Ik geef ook graag trainingen voor klantenservice-teams. Mijn specialisme is social media service teams. Medewerkers die de klantvragen beantwoorden via de social media kanalen, zoals Messenger, WhatsApp of Live Chat. 

Deze trainingen zijn gericht op het correct beantwoorden van de klantvragen door de verbinding te leggen met de doelgroep van de organisatie, de kernwaarden van de organisatie en ervoor te zorgen dat het team inzicht krijgt waarom het zo belangrijk is om de klantvraag goed te beantwoorden. Dus het creëren van toegevoegde waarde en begrip voor zowel de klant als medewerker staan centraal in mijn trainingen.

Teamleider

Dit is een rol waar veel samenkomt. Coaching, training, maar ook visie. Ik vind het belangrijk om als teamleider een heldere en concrete visie te hebben. Dit helpt het team in de juiste richting te leiden. Mijn drive is creëren. Het creëren van een omgeving waar het team optimaal kan presteren en in staat is bij te dragen aan de doelstellingen van het bedrijf.  
“Ik heb andere producten geprobeerd, maar dit is verreweg het beste. Efficiëntie wordt hiermee ongekend eenvoudig gemaakt.”
John Smith, New York
"Dit is het beste bedrijf waar ik ooit mee heb gewerkt. In het vervolg zal ik er weer naartoe gaan. Ik zou het iedereen aanbevelen."
Jodi Black, Dallas
Share by: